یکشنبه ۰۵ شهریور ۰۲

سفارش اپليكيشن خريد و فروش

۱ بازديد

سفارش اپليكيشن خريد و فروش در مجموعه ما به راحتي براي شما انجام مي شود. ما با استفاده از تيم مجرب مي توانيم تمامي امكانات مورد نياز شما را در برنامه قرار دهيم و شما نيز از نتيجه كاملا راضي خواهيد بود.

سفارش اپليكيشن خريد و فروش

سفارش اپليكيشن خريد و فروش در حال حاضر قوي ترين پلتفرم هاي آنلاين هستند ، به ويژه با رواج رهبران بازار مانند Etsy ، Airbnb و Uber. همه اين سازمان ها از محبوبيت بي نظيري برخوردار بوده و رشد چشمگيري داشته اند. آنها تبديل به مشاغل ميلياردي شده اند كه باعث شده بسياري از مردم متوقف شوند و به فكر سفارش اپليكيشن خريد و فروش باشند.

طراحي اپليكيشن چيست؟

طراحي اپليكيشن تركيبي از رابط كاربري (UI) و تجربه كاربر (UX) است. در حالي كه رابط كاربري به سبك كلي برنامه (از جمله رنگ ها ، فونت ها و ظاهر و ظاهر كلي) مي پردازد ، UX بر عملكرد و قابليت استفاده واقعي تمركز مي كند. تعداد زيادي از كاربران پس از استفاده از برنامه براي اولين بار ، آن را رها مي كنند. از آنجا كه كاربران در مورد برنامه هايي كه استفاده مي كنند بسيار سريع هستند و برنامه هايي را كه از آنها لذت نمي برند سريع رها مي كنند ، ضروري است كه زمان و تلاش خود را براي ايجاد يك تجربه كاربري عالي صرف كنيد. هر چه طراحي بهتر باشد ، احتمال اينكه كاربر با آن درگير شود و در نتيجه به استفاده از آن ادامه دهد ، بيشتر است.

نحوه طراحي اپليكيشن (در 9 مرحله)

  1. ايده برنامه خود را ترسيم كنيد
  2. تحقيقات بازار انجام دهيد
  3. ماكت هاي برنامه خود را ايجاد كنيد
  4. طراحي گرافيكي برنامه خود را انجام دهيد
  5. صفحه فرود برنامه خود را بسازيد
  6. برنامه را با Xcode و Swift بسازيد
  7. برنامه را در App Store اجرا كنيد
  8. برنامه خود را براي دسترسي به افراد مناسب بازاريابي كنيد
  9. برنامه خود را با بازخورد كاربران بهبود بخشيد

آنچه كاربران در سفارش اپليكيشن خريد و فروش دوست دارند

دليل برجسته شدن سفارش اپليكيشن خريد و فروش محصولات اين است كه فرصت هاي مساوي براي كاربران وجود دارد و تمايز روشني بين آنها وجود ندارد. برخلاف يك فروشگاه آنلاين ، كه تنها يك فروشنده و تعداد زيادي مشتري وجود دارد ، در يك پلتفرم بازار P2P ، هر مشتري مي تواند از مزاياي خريدار و فروشنده به طور همزمان برخوردار شود. چنين سيستم عامل هاي بازار آنلاين بازديدكنندگان با نيازها و علايق مشابه را جذب مي كند. پلتفرم هاي P2P به عنوان مكاني براي ارتباط و تعامل آن دسته از بازديدكنندگان عمل مي كنند و علاوه بر اين ، آنها از ابزارهايي براي تحقق اهداف خود برخوردار هستند ، مانند:

  • مقداري پول ذخيره كن
  • درآمد اضافي كسب كنيد
  • به جمع افراد همفكر بپيونديد
  • از راحتي سفر خريدار و فروشنده با فكر خوب لذت ببريد
  • چرا يك برنامه بازار خريد و فروش بسازيد

مزاياي سفارش اپليكيشن خريد و فروش

  • قدرت شبكه

كاربران برنامه خريد و فروش شما مهم ترين عوامل رشد تجارت آنلاين شما هستند. اگر آنها از برنامه شما راضي هستند ، آماده استفاده منظم از آن هستند و آن را به دوستان و خانواده خود توصيه مي كنند ، پلتفرم بازار شما افزايش ترافيك و فروش را تجربه مي كند. تلاش اصلي در اين است كه اولين فشار را به آن وارد كنيد ، نام تجاري شما براي مشتريان اوليه قابل توجه و مفيد باشد ، و آنها از آن استفاده مي كنند تا اين پلت فرم به طور گسترده شناخته شود. اين قدرت شبكه است!

  • مدل درآمد نامطلوب

سفارش اپليكيشن خريد و فروش آماده به شما امكان مي دهد درآمد غيرفعال ايجاد كنيد. يافتن تأمين كنندگان يا راه اندازي توليد ، صرف هزينه براي ذخيره سازي و حمل و نقل مشكلات شما در بستر بازار آنلاين نيست. كاربران از يكديگر مي فروشند و خريد مي كنند و شما مي توانيد بهترين مدل تجاري بازار را براي كسب درآمد با حداقل تلاش انتخاب كنيد.

  • پتانسيل رشد

يكي از مزاياي قابل توجه برنامه هاي بازار خريد و فروش ، پتانسيل رشد سريع آنها است. اين فرصت تجاري بزرگ را مي توان در بستر بستر براي تسهيل معاملات به جاي مشاركت در آنها يافت. تعداد كاركناني كه براي برنامه بازار كار مي كنند لازم نيست با تعداد معاملات فروش مطابقت داشته باشد. هدف اصلي آنها حفظ بستر است ، كه به راحتي مي تواند ميزبان تعداد زيادي از مشتريان باشد و اين پايگاه فقط رشد مي كند.
انعطاف پذيري جغرافيايي مانند تجربه خريد آنلاين ، سفارش اپليكيشن خريد و فروش شما نبايد فقط به يك مكان خاص محدود شود. با چنين انعطاف پذيري جغرافيايي ، مي تواند بسيار مورد استفاده قرار گيرد و بين كاربران مختلف بسيار محبوب شود. ارائه بستر مناسب براي مشتريان خود كه بتوانند به راحتي در سطح محلي يا در سراسر كشور با آن ارتباط برقرار كنند يكي از مواردي است كه مشتريان شما از آن قدرداني خواهند كرد.

  • دسترسي آسان

راه اندازي يك بازار آنلاين راه را براي كاربران فراهم مي كند تا تنها با اتصال به اينترنت به راحتي به اين پلت فرم دسترسي پيدا كنند. هرچه كاربران پلتفرم شما بيشتر شوند ، معاملات بيشتري انجام مي شود ، كه هميشه براي صاحب مشاغل بازار خوب است. راه حل ديجيتالي كارآمد اگرچه ايجاد بازار براي خريد و فروش اقلام يا خدمات ممكن است يك كار دشوار به نظر برسد ، اما با كمك متخصص مي توانيد از همه زحمت هاي غير ضروري جلوگيري كنيد. استخدام توسعه دهندگان برنامه كه مي دانند براي ارائه يك برنامه يا وب سايت قوي و بسيار كاربردي در بازار بايد چه كار كنند بهترين گزينه است.

نحوه عملكرد برنامه ها هنگام سفارش اپليكيشن خريد و فروش

سفارش اپليكيشن خريد و فروش آنلاين زندگي ما را بسيار آسان كرده است. اين امكان را براي افرادي كه مايل به پيدا كردن و خريد آنلاين برخي از محصولات با قيمت مناسب هستند فراهم مي كند. فقط با يك كليك ، موارد مورد نظر را مي توان بدون زحمت براي شما ارسال كرد. يك پلت فرم بازار P2P پاداش هاي اضافي مي دهد. كاربران نه تنها مي توانند در آنجا خريد كنند ، بلكه مي توانند خانه جديدي براي اقلامي كه به هدف خود رسيده اند پيدا كنند. برنامه بازار به كاربران خود فرصت مي دهد تا با يكديگر ارتباط برقرار كرده و تعاملات موفقي برقرار كنند. براي از بين بردن شكاف در ارتباطات ، يك برنامه بازار P2P بايد بسيار كاربردي و داراي ويژگي هاي لازم باشد ، كه به كاربران امكان خريد و فروش راحت را مي دهد.

سفارش اپليكيشن خريد و فروش چگونه است؟

براي اينكه ايده بازار شما موفق باشد و به طور گسترده پذيرفته شود ، بايد مشكلات واقعي مخاطبان هدف شما را حل كند. اگر پاسخ به برخي از چالش هاي خاص نيست ، چرا مردم بايد از آن استفاده كنند؟ بنابراين ، اولين قدم قبل از سفارش اپليكيشن خريد و فروش ، تحقيق در مورد بازار شما است. كه شامل:

  • تعيين مخاطب هدف
  • بيان نيازهاي آنها
  • رقباي خود را تجزيه و تحليل كنيد
  • ايجاد پيشنهاد ارزش قوي

هزينه سفارش اپليكيشن خريد و فروش چقدر است؟

اگر در فكر نحوه سفارش اپليكيشن خريد و فروش و قيمت آن هستيد ، بايد از ماشين حساب هزينه برنامه ما ديدن كنيد. اين برآوردهاي تقريبي تصويري از ميزان نرخ هاي بخش هاي مختلف توسعه برنامه شما به شما مي دهد.

10 گام براي سفارش اپليكيشن خريد و فروش

سفارش اپليكيشن خريد و فروش مي تواند سودآور باشد. پينك ها به معاملات خوب در مقادير كم (كه به آن تينگي نيز مي گويند) علاقه دارند اما زمان ، انرژي و حوصله خريد در مكان هايي مانند ديويسوريا را ندارند. شما به عنوان نمايندگي فروش ، اقلام ارزان قيمت را به صورت عمده خريداري مي كنيد و آنها را با قيمت هاي بالاتر به صورت خرده فروشي مي فروشيد. اين به شما اين امكان را مي دهد كه محصولات ارزان قيمت را به مصرف كنندگان با آگاهي از بودجه ارائه دهيد در حالي كه هنوز سود خوبي كسب مي كنيد.

  1. درباره بازار خود تحقيق كنيد

بسياري از صاحبان مشاغل كوچك به دليل تصور نادرست كه تحقيقات بازار هم گران است و هم غير ضروري ، اين مرحله مهم را كنار مي گذارند. دقيقاً برعكس آن درست است. تحقيقات بازار پايه و اساس يك تجارت با هر اندازه اي است. اين امر كارآفرينان را قادر مي سازد تا بازار هدف و رقباي خود را بشناسند و درك كنند و همچنين ايده تجاري خود را تأييد كنند. در نهايت ، تحقيقات بازار به تصميم گيري هاي درست كمك مي كند كه منجر به افزايش فروش و رشد تجارت مي شود.

  1. طرح كسب و كار بنويسيد

پس از تحقيق در مورد بازار خود ، گام منطقي بعدي تهيه طرح كسب و كار است. اين سند تمام جزئيات شروع و راه اندازي يك تجارت خريد و فروش را پوشش مي دهد. بله ، شما بايد اين موارد را مكتوب كنيد زيرا سازماندهي به عنوان يك كارآفرين مهم است. همچنين ، هنگامي كه نياز به درخواست وام تجاري داريد ، برنامه تجاري شما مي تواند مفيد واقع شود.

  1. به دنبال منابع سرمايه باشيد

هزينه هاي اوليه براي تجارت و خريد و فروش خود را چگونه تأمين مي كنيد؟ شايد قبلاً براي آن پس انداز كرده ايد. اگر صرف وقت كافي براي شركت جديد شما طول مي كشد يا نمي خواهيد پس انداز خود را لمس كنيد ، دريافت وام شخصي كم بهره براي اهداف تجاري از بانك را در نظر بگيريد. وام گرفتن با نرخ بهره پايين ايده خوبي است زيرا اين وام درآمد شما را از بين نمي برد.

  1. محصولات براي فروش را انتخاب كنيد

در تجارت خريد و فروش ، عملاً مي توانيد هر چيزي را بفروشيد (به جز اقلام ممنوعه رايج مانند محصولات غذايي فاسد شدني ، سلاح و غيره). البته ، منطقي است كه نوع محصولاتي را كه به آن علاقه داريد يا به آن علاقه داريد ، در نظر بگيريد – اين چيزي است كه شما را در شرايط سخت سخت نگه مي دارد. اما اگر به دنبال حداكثر كردن سود هستيد ، محصولات پرفروش يا محصولات با تقاضاي بالا را انتخاب كنيد. ممكن است از ابزارهاي آنلاين مانند Google Keyword Planner براي يافتن بيشترين جستجو شده در مارك ها و دسته هاي محصول مربوط به محصول يا محصولاتي كه مي خواهيد بفروشيد استفاده كنيد.

  1. تامين كنندگان عمده فروشي را بيابيد

پس از تصميم گيري در مورد محصولات مربوط به خريد و فروش خود ، به دنبال تامين كنندگان عمده اقلامي باشيد كه مي خواهيد بفروشيد. بسياري از فروشگاه هاي عمده فروشي ديگري وجود دارند كه در انواع مختلف محصولات تخصص دارند. فروشگاه هاي عمده فروشي آنلاين خريد محصولات را بسيار راحت تر از مراجعه به عمده فروشان آجر و ملات انجام مي دهند ، بنابراين ممكن است بخواهيد آنها را نيز بررسي كنيد.

  1. فروشگاه خود را راه اندازي كنيد

اگر مي خواهيد يك فروشگاه فيزيكي داشته باشيد ، مكاني پر رفت و آمد پيدا كنيد كه بسياري از مشتريان بالقوه بتوانند فروشگاه و محصولات شما را مشاهده كنند. بسته به بودجه شما ، مي توانيد فضايي را در يك مركز خريد ، در محله خود ، در نزديكي مدرسه يا هر مكاني كه مشتريان هدف شما از آنجا عبور مي كنند اجاره كنيد. اجاره فضا و راه اندازي فروشگاه فيزيكي مي تواند بسيار گران باشد. براي صرفه جويي در هزينه ها ، به جاي آن يك فروشگاه آنلاين باز كنيد. مي توانيد تجارت خريد و فروش خود را در رسانه هاي اجتماعي (به ويژه فيس بوك و اينستاگرام) يا بازارهاي خريد آنلاين مانند Lazada ، Shopee و OLX راه اندازي كنيد.

  1. افتتاح حساب براي دريافت پول

اگرچه هنوز پرداخت نقدي ترجيح داده شده در بين خريداران Pinoy است ، اما ارائه گزينه هاي جايگزين براي مشترياني كه مي خواهند پرداخت راحت تري را بدون پول نقد انجام دهند ، نيز خوب است. حسابهاي پس انداز مختلف باز كنيد (در حالت ايده آل با بانكهاي اصلي مانند BDO ، BPI و Metrobank) ، بنابراين مشتريان پرداخت كننده مي توانند در نزديكترين شعبه وديعه بدون نسخه تهيه كنند يا به سادگي وجوه خود را از طريق بانكداري آنلاين يا تلفن همراه به شما منتقل كنند.

  1. ارائه دهنده خدمات حمل و نقل را پيدا كنيد

اگر در حال خريد و فروش آنلاين هستيد ، خريد يك وسيله نقليه اختصاصي براي تحويل مي تواند سرمايه شما را از بين ببرد. يك گزينه مقرون به صرفه استفاده از خدمات ارائه دهنده لجستيك است كه سفارشات را از محل شما دريافت كرده و به مشتريان شما تحويل مي دهد. فروشندگان آنلاين كه در Lazada يا Shopee هستند ، نگران ارسال محصولات خود نباشند ، زيرا وب سايت هاي تجارت الكترونيك اين كار را براي آنها انجام مي دهند.

  1. كسب و كار و مجوزهاي امن خود را ثبت كنيد

برخي از صاحبان مشاغل خريد و فروش بدون مدارك ثبت مشاغل فعاليت مي كنند و اگر بازار آنلاين كه در آن فروش مي كنند اجازه دهد ، اين خوب است. به عنوان مثال ، Lazada و Shopee نيازي به اثبات ثبت تجارت از خرده فروشان آنلاين محصولات بدون مارك ندارند. با اين حال ، اگر به عنوان نمايندگي رسمي يا مجاز يك مارك مي فروشيد و مي خواهيد براي كسب و كار خود وضعيت قانوني كسب كنيد ، مدارك لازم را براي ثبت تهيه كنيد.

  1. كسب و كار خريد و فروش خود را تبليغ كنيد

بازاريابي يك جنبه مهم از كسب و كار شما است ، هرچقدر هم كه كوچك باشد. اگر يك مغازه فيزيكي باز مي كنيد ، مي توانيد بروشورها را پخش كرده و بنرهايي را در اين نزديكي قرار دهيد. اگر فروشگاه اينترنتي داريد ، از رسانه هاي اجتماعي به عنوان ابزار بازاريابي استفاده كنيد. پروفايل هاي تجاري خود را در فيس بوك ، اينستاگرام و توييتر ايجاد كنيد. در نظر داشته باشيد كه پست هاي مربوط به كسب و كار جديد خود را با حداقل هزينه پرداخت كنيد يا از آنها حمايت كنيد تا به مشتريان مورد نظر خود شناخته شويد. نكته خوب در مورد تبليغ يك كسب و كار از طريق پست هاي حمايت شده اين است كه مي توانيد مكان ، سن و علايق افرادي را كه مي خواهيد مورد توجه قرار دهيد انتخاب كنيد.

ويژگي هاي اساسي برنامه هاي خريد و فروش

پيروي از يك مدل LetGo موجود بدون شك بهترين راه براي سفارش اپليكيشن خريد و فروش تلفن همراه شما است. با اين حال ، فراموش نكنيد كه بايد اصلي باشد و حاوي برخي از ويژگي ها باشد. بنابراين ، شما بايد رقباي حوزه خود را تجزيه و تحليل كنيد و منحصر به فرد بودن مزيت بازار خود را بيابيد.

  • ثبت نام از طريق شبكه اجتماعي

همه بهترين برنامه ها براي فروش اقلام محلي داراي اين ويژگي هستند. اين امر وابستگي كاربران به خدمات شما را افزايش مي دهد و روند تأييد هويت را ساده مي كند. علاوه بر اين ، آنها نيازي به وارد كردن داده هاي خود به صورت دستي ندارند زيرا همه اطلاعات به طور خودكار از يك شبكه اجتماعي خارج مي شوند.

  • ايجاد پروفايل

اطلاعات شخصي فروشندگان و خريداران و همچنين همه اقلام براي فروش ، ليستي از آدرس ها و كارت ها نشان داده مي شود. كاربران همچنين بايد بتوانند مشخصات خود را حذف كرده و كارت را حذف كنند.

  • موتور جستجو

به خاطر داشته باشيد كه جستجو بايد بر اساس مكان مشتريان انجام شود. بنابراين ، يك گزينه براي گسترش يا محدود كردن نوار جستجو اضافه كنيد. عملكرد آن آسان است زيرا تقريباً همه تلفن هاي هوشمند مدرن داراي ابزار GPS داخلي هستند.

  • فيلترهاي پيشرفته

فيلترهاي پيشرفته اي براي سهولت و سرعت فرآيند جستجو مورد نياز است. مي توانيد همه كالاها را بر اساس دسته ها ، گروه ها ، قيمت ، اندازه ، موقعيت مكاني و ساير معيارها تقسيم كنيد تا زمان جستجوي خريداران به حداقل برسد.

  • فهرست بندي موارد

هر فهرست مي تواند دو گزينه داشته باشد: كالايي را از ليست انتخاب كنيد (بر اساس رنگ ، بو و ساير جزئيات) اگر فروشنده كالاهاي مشابه با تغييرات مختلف داشته باشد يا كالاي مورد نظر خود را وارد كنيد. همچنين ، خوب است كه يك نمودار اندازه در اينجا اضافه كنيد.

  • دوربين داخلي

اين ويژگي به شما امكان مي دهد در برنامه عكس بگيريد و بلافاصله بارگذاري كنيد. يك افزودني دلپذير كه فروشندگان از آن قدرداني مي كنند فرصتي براي ويرايش عكس ها ، كاهش آنها ، تنظيم روشنايي و كنتراست است.

  • چت داخلي

اين يكي از محبوب ترين و مفيدترين ويژگي ها براي چنين برنامه هايي است. با استفاده از آن ، بحث درباره جزئيات معاملات و برقراري ارتباط براي كاربران بسيار آسان تر مي شود.

  • پشتيباني از چند زبان و ارز

اگر مي خواهيد برنامه شما در چندين كشور كار كند ، بايد از ارزها و زبان هاي مربوطه پشتيباني كند.

  • اعلان ها

اين يك ويژگي مقرون به صرفه است كه به كاربران اجازه مي دهد در مورد همه موارد جديد ، به روز رساني ، تغييرات و دريافت اعلانات پيامهاي جديد در چت مطلع شوند.

ويژگي هاي اضافي براي سفارش اپليكيشن خريد و فروش

بنابراين ، ما ويژگي هاي اساسي را ذكر كرديم. با اين حال ، براي خاص شدن برنامه خود ، بايد عملكردهاي ديگري را كه همه كاربران از آن قدرداني مي كنند ، در نظر بگيريد.

  • قيمتها را مقايسه كنيد

اين يك فرصت عالي براي كاربران است تا بهترين موارد را انتخاب كنند – سريع و آسان.

  • معاملات داغ ارائه دهيد

توانايي فروشنده براي ارائه معاملات داغ ، تخفيف يا كوپن بسيار عالي است. اگر اين ويژگي را به يكي از مواردي كه بايد هزينه پرداخت شود تبديل كنيد ، مي تواند درآمد اضافي را براي شما به ارمغان بياورد.

  • افزودن دسته ها

افزودن دسته هايي مانند بهترين معاملات و پيشنهادات اخير يك راه عالي براي ايجاد انگيزه در فروشندگان براي بازي عادلانه و بهبود رتبه آنها است.

  • قابليت اسكن عكس

با كمك اين ويژگي ، برنامه شما مي تواند توصيه هايي در مورد نحوه پر كردن توضيحات مقاله و دسته بندي ها ارائه دهد. همچنين مي توانيد كيفيت عكس هاي بارگذاري شده را پيگيري كنيد. در انجمن هاي مختلف ، مشتريان از كيفيت تصاوير يا جعلي بودن آنها شكايت دارند. برخي خدمات چنين مسائلي را با غيرفعال كردن يك معامله حل مي كنند و از فروشنده مي خواهند كه حداقل يك عكس زنده از يك مورد اضافه كند.

  • راه حل پرداخت داخلي

وقتي مشتريان براي اولين بار از خدمات شما استفاده مي كنند ، اطلاعات كارت اعتباري و شماره تلفن را درخواست مي كند. پس از آن ، كاربران يك ايميل وارد مي كنند و يك كد منحصر به فرد براي تأييد همه اطلاعات آنها به آن ارسال مي شود. بنابراين لازم نيست هر بار با استفاده از سرويس آن را وارد كنيد.

  • ويژگي تحويل

با خدمات تحويل خارج موافقت كنيد تا بهترين UX را به كاربران خود ارائه دهيد و در زمان معامله صرفه جويي كنيد.

  • نظرات و رتبه بندي

اين ويژگي به شهرت مشتريان و مقالات نرم با توجه به رتبه فروشنده كمك مي كند. در عين حال ، اين ويژگي از مشتريان در برابر تجار غيرقابل اعتماد محافظت مي كند.

مراحل ساخت يك برنامه خريد و فروش

در اينجا مراحل اصلي را براي درك چگونگي ايجاد يك برنامه آورده ايم تا هنگام سفارش اپليكيشن خريد و فروش آنها را در نظر بگيريد و هيچ مشكلي در اين زمينه نداشته باشيد.

  • يك اسم زيبا و جذاب براي برنامه پيدا كنيد

برنامه شما ابتدا بايد با نام خود جذاب باشد. كاربران ابتدا عنوان را مي بينند و بايد كوتاه و موضوعي باشد. توليدكنندگان نام تجاري مختلف وجود دارد و مي توانند به شما در انتخاب نام مناسب براي برنامه آينده خود كمك كنند. ساير نكات ضروري كه بايد رعايت كنيد ، عنوان عنوان برنامه ، بار معنايي و انتظارات مخاطبان هدف است.

  • استفاده از UI/UX ضروري است

UI/UX زيبا چيزي نيست كه بتوانيد از آن چشم پوشي كنيد. در واقع ، تصاوير زيبا و تجربه كاربري مناسب معناي زيادي دارد و مصرف كنندگان بالقوه شما از آن قدرداني خواهند كرد.   در نظر بگيريد كه بايد يك UI و UX ساده و بصري داشته باشد ، زيرا كاربران مي خواهند يك مدل آشنا از برنامه اي مانند اين را ببينند.

  • سبد خريد اضافه كنيد

مردم مي توانند با استفاده از برنامه شما محصولات مختلفي را خريداري كنند و بايد فرصتي براي افزودن محصولاتي كه انتخاب مي كنند به سبد خريد مجازي داشته باشند. هنگامي كه خريداران ليستي از محصولات مورد نياز خود را تهيه مي كنند ، مي توانند به اين سبد خريد رفته و به صفحه پرداخت مراجعه كرده و يا پرداخت را هنگام تحويل ، با توجه به نياز خود انتخاب كنند. سبد خريد امكان مرتب سازي عاقلانه همه محصولات را فراهم مي كند.

  • ادغام درگاه پرداخت

مناسب ترين درگاه پرداخت را براي برنامه خريد و فروش خود انتخاب كنيد-خواه PayPal ، Braintree ، Stripe يا سيستم پرداخت ديگري باشد. اگر در انتخاب مناسب ترين مشكل داريد ، بازار و رقباي خود را مطالعه كنيد ، راه حل هاي موفق را بررسي كنيد و غيره. همچنين به الزامات دولت محلي توجه كنيد و ايمني پردازش پرداخت را فراموش نكنيد.

  • به ارتقاء مناسب فكر كنيد

اگر هيچ كس نداند كه محصول شما وجود دارد ، هيچ چيزي به دست نمي آوريد. به همين دليل است كه بايد يك برنامه تبليغاتي ايجاد كنيد تا همه از برنامه شما مطلع شوند. به عنوان مثال ، از تبليغات Google در وب سايت هاي مختلف استفاده كنيد ، اگرچه اين سرويس نسبتاً گران است ، اما مي توانيد علاقه مشتريان بالقوه را افزايش دهيد. همچنين ، برنامه هاي تجاري شخصي مي تواند به عنوان يك راه موثر براي تبليغ برنامه مورد استفاده قرار گيرد.

  • حفاظت از كلاهبرداري در سفارش اپليكيشن خريد و فروش

اگر مي خواهيد وفاداري و اعتماد مشتريان را جلب كنيد ، وقتي نحوه ايجاد برنامه هايي مانند Letgo و OfferUp را كشف كرديد ، مطمئن شويد كه تمام تلاش خود را براي محافظت از آنها در برابر تقلب انجام مي دهيد. به عنوان مثال ، OfferUp اخيراً ادعا كرده است كه قصد دارد در تقويت حمايت از مشتري سرمايه گذاري كرده و از الگوريتم هاي تشخيص تقلب استفاده كند. eBay و Craigslist تأييد مي كنند كه حفاظت از تقلب كليد يك بازار ثابت است. حفاظت از كلاهبرداري يك عامل مهم در هنگام كار با تجار است كه در مشاركت با شبكه هاي پردازش پرداخت بسيار منظم در برنامه هاي خريد و فروش استفاده مي كردند. سرمايه گذاري روي آن در حال حاضر ، هدف قرار دادن همكاري با تجار و ارائه دهندگان شبكه تلفن همراه ، گامي مناسب براي رشد بلند مدت بازار در آينده است.

7 بستر رايگان براي طراحي اپليكيشن بدون كد نويسي

  1. Andromo

Andromo محبوب ترين پلتفرم برنامه ساز اندرويد است. براي ايجاد برنامه شخصي خود فقط به سه مرحله نياز داريد:

  • ايجاد يك پروژه Andromo
  • براي افزودن ويژگي ها ، گرافيك ، محتوا و هر آنچه برنامه شما را منحصر به فرد مي كند ، چند فرم ساده پر كنيد.
  • براي ساختن برنامه خود روي دكمه اي كليك كنيد.

بر خلاف بسياري از سازندگان برنامه هاي ديگر ، Andromo يك صفحه پيش نمايش براي شما ندارد تا ببينيد برنامه شما هنگام افزودن موارد يا تغيير قالب بندي چگونه خواهد بود. پس از ايجاد برنامه خود ، آنها آن را براي شما ايميل مي كنند. آنها از بارگذاري برنامه در فروشگاه Play پشتيباني نمي كنند. به صورت رايگان ، مي توانيد يك برنامه با تبليغات ايجاد كنيد.

  1. AppsGeyser

AppsGeyser كاملاً رايگان است. آنها هيچ هزينه ، هزينه ، برنامه اشتراك يا محدوديتي ندارند. بيش از 50 قالب مختلف موجود است تا بتوانيد كار را شروع كرده و ايجاد برنامه را حتي ساده تر كنيد. اين سايت از يك صفحه پيش نمايش براي نشان دادن ظاهر برنامه شما استفاده مي كند ، اما من كمي مشكل داشتم كه به طور مداوم كار كند. از آنجا كه رايگان است ، آنها از انتشار برنامه در فروشگاه ها پشتيباني نمي كنند. آنها 50 درصد از درآمدزايي شما را براي جبران هزينه دريافت مي كنند.

  1. AppMakr

AppMakr يك برنامه ساز مبتني بر ابر است كه به شما امكان مي دهد برنامه هاي iOS ، HTML5 و Android را ايجاد كنيد. شما محدوديتي در تعداد برنامه هايي كه مي توانيد ايجاد كنيد و همچنين تعداد به روزرساني هايي كه مي توانيد اضافه كنيد ، نداريد. اين برنامه داراي ويژگي هاي متعددي از جمله گالري عكس با وضوح بالا ، اعلان هاي فشار ، به روز رساني زنده ، پخش موسيقي و ويدئو ، اتاق هاي چت ، ادغام نقشه گوگل ، تقويم رويدادهاي مشترك ، خريدهاي درون برنامه اي و موارد ديگر است. مي توانيد برنامه هاي خود را در داشبورد نظارت كرده و ظاهر و عملكرد برنامه خود را تنظيم كنيد. با استفاده از برگه ها محتوا را اضافه خواهيد كرد.

  1. GameSalad

GameSalad مخصوص ساخت و انتشار برنامه هاي بازي براي سيستم عامل هاي Android ، iOS ، HTML5 و ma*** است. كار بر روي اين پلت فرم نيازي به دانش برنامه نويسي قبلي ندارد و شامل استفاده از رابط كشيدن و رها كردن است. نحوه عملكرد آن شامل ويرايش شخصيت ها در يك صحنه ، طراحي ويژگي هاي آنها ، صدا و تناوب بين شخصيت ها است. اين سازنده شامل اجزاي كشيدن و رها كردن ، خريد درون برنامه اي و API هاي GameCircle است. اين پلت فرم همچنين داراي يك انجمن است كه در آن مي توانيد نظرات ديگر كاربران را كه مي تواند به ايجاد برنامه شما كمك كند ، بپرسيد.

  1. Appy Pie

Appy Pie به كاربران بدون دانش برنامه نويسي اجازه مي دهد تا برنامه هايي را در ابر ايجاد كنند. از اين پلتفرم مي توان براي ايجاد برنامه هايي براي Windows ، iOS و Android استفاده كرد كه مي توانيد آنها را در Google Play يا iTunes منتشر كنيد. اين شامل استفاده از اجزاي كشيدن و رها كردن است و نيازي به بارگيري يا نصب نيست. نسخه كامل برنامه ايجاد شده تركيبي است كه بر اساس HTML5 است و بر روي همه سيستم عامل ها ، از جمله Blackberry كار مي كند. مي توانيد اعلان هاي فشار ارسال كنيد ، تجزيه و تحليل را در زمان واقعي مشاهده كنيد ، با تبليغات كسب درآمد كنيد و از GPS براي رديابي مكان ها استفاده كنيد. همچنين مي توانيد برنامه خود را به وب سايت ها ، وبلاگ ها ، صدا ، راديو ، فيدهاي رسانه اي و موارد ديگر پيوند دهيد.
اين برنامه زمانبندي قرار ملاقات دارد كه شامل ويژگي هايي مانند تماس يك لمسي و كدهاي QR است كه مي توانيد كد سفارشي و iFrames را در آنها جاسازي كنيد. اين ويژگي به ويژه براي اكثر مشاغل مفيد است. استفاده از اين پلتفرم مي تواند از رايگان تا هزينه پلاتين 33 دلار در ماه متغير باشد.

  1. Appery

نيازي به نوشتن كدها يا بارگيري و نصب هر چيزي نيست. اين برنامه به طور انحصاري بر روي Cloud انجام مي شود و از قطعات كشيدن و رها كردن براي ايجاد UI استفاده مي كند. اين پلتفرم براي ساخت برنامه براي Android ، Windows Phone و iOS با استفاده از Apache با جزء داخلي استفاده مي شود. Appery داراي يك كاتالوگ افزونه است كه به شما امكان مي دهد برخي از عملكردها را به برنامه خود اضافه كنيد ، اما همچنين مي توانيد افزونه هايي را ايجاد كنيد كه مخصوص برنامه شما باشد. اين به شما امكان مي دهد پروژه خود را در زمان واقعي با كاربران تجاري ، مشتريان يا توسعه دهندگان به اشتراك بگذاريد. قيمت از رايگان تا حدود 180 دلار در ماه متغير است.

  1. Swiftic

Swiftic نام خود را از Como تغيير داد. اين يك برنامه ساز فوري است كه به شما امكان مي دهد بدون توجه به تجربه خود برنامه ايجاد كنيد. اين برنامه در بين بهترين سازندگان برنامه هاي تلفن همراه قرار مي گيرد زيرا داراي ويژگي هاي متنوعي براي كسب درآمد و جذب مشتريان است. Como باعث مي شود يك مبتدي حرفه اي به نظر برسد ، زيرا شامل سه مرحله ساده با ده ها موضوع طبقه بندي شده است. تنها كاري كه بايد انجام دهيد انتخاب دسته برنامه ، انتخاب موضوع و انتشار آن است.

سخن اخر

با سفارش اپليكيشن خريد و فروش مي توانيد كارهاي بسيار زيادي انجام دهيد كه در جهت توسعه كسب و كار شما و افزايش درآمد است. تنها كاري كه بايد انجام دهيد ، اين است كه از يك تيم حرفه اي براي طراحي اپليكيشن خود استفاده كنيد. اگر به دنبال يك تيم حرفه اي هستيد با ما تماس بگيريد.

منبع: گروه مطالعاتي افرند.

طراحي سايت

۱ بازديد

طراحي سايت: همانطور كه مي دانيم، طراحي وب براي اينترنت ضروري است. در اين مقاله ياد مي گيريد كه اين حوزه شامل چه چيزهايي مي شود و دلايل اهميت و مهارت هاي مورد نياز طراحي آن چيست.

طراحي سايت چيست؟

طراحي وب زمينه اي است كه شامل رابط هاي ديجيتالي مانند وب سايت ها، برنامه هاي كاربردي و خدمات مي شود. متخصصان حوزه وب، با استفاده از كد زبان هايي مثل HTML، CSS و JavaScript وب سايت هايي را براي تجربه ديجيتالي كاربران طراحي مي كنند. معمولا هدف از اين كار كمك به كسب و كارهاي اينترنتي براي رسيدن به تارگت هايي مثل افزايش فروش، ارائه خدمات و برندسازي است.

طراحي سايتطراحي سايت

طراحي گرافيك سايت

گرافيك سايت شامل همه چيز، از رنگ ها و فونت ها گرفته تا طرح كلي صفحات را شامل مي شود به استفاده از تكنيك هاي طراحي گرافيك در وب سايت مي پردازد. طراحان گرافيك سايت بايد جنبه هاي ماركتينگ يك وب را با معيارهاي زيبايي شناختي متعادل كنند. از ديگر اهداف آنها تلاش براي احتمال رتبه يافتن سايت در نتايج گوگل است و لذا گرافيك سايت جنبه تبليغاتي دارد.

طراحي رابط كاربري (UI)

UI بطور كلي به هرچيزي كه به عنوان واسطه بين كاربر و سيستم يا وب سايت عمل مي كند، مي پردازد. در واقع رابط كاربري شامل رنگ و قالب عناصر وب سايت، فونت متون و سايز تصاوير و ديگر ويژگي هاي بصري صفحات وب سايت مي شود و هدف از آن، ارائه يك رابط ساده، شهودي و سازگار با ويژگي هاي مخاطب است.

طراحي تجربه كاربري (UX)

متخصص طراحي تجربه كاربري، وظيفه ايجاد يك تجربه واقعا ارزشمند را براي كاربر برعهده دارد. اين امر، با بررسي نياز هاي مخاطب و ارائه UX متناسب با آن ميسر مي شود. تعامل با كسب و كار شما بايد هميشه يك لحظه مثبت براي كاربران باشد، بطوري كه هيچ مانعي نداشته باشند و هميشه به اهداف خود دست پيدا كنند.

بهينه سازي موتور جستجو (SEO)

طراحي اختصاصي سايت، همچنين شامل بهينه سازي موتور جستجو يا به اختصار سئو (SEO) نيز مي شود. سئو سايت اين اطمينان را مي دهد كه وب سايت ما در صفحه نتايج موتور جستجوهايي مثل گوگل يا بينگ و … به كاربران نمايش داده شود. در واقع سئو سايت اقداماتي است كه به محتواها و صفحات وب سايت ما كمك مي كند تا در رتبه بندي صفحه نتايج گوگل به مرتبه هاي بالاتري دست يابد كه اين امر باعث افزايش ترافيك و فروش سايت مي شود.

اهميت طراحي وب سايت

طراحي سايت به شما كمك مي كند تا برند و كسب و كار خودتان را در معرض ديد مردم قرار بدهيد و در صورتي كه از استراتژي و رويكرد كارآمدي در بازاريابي بصري استفاده كنيد، وب سايت شما مي تواند مخاطبان بسياري را جذب و آنها را به مشتري تبديل كند. كاربران با وب سايت هايي تمايل به همكاري يا خريد دارند كه بتوانند به آن اعتماد كنند يا با آن اعتماد برقرار كند يا برايشان مفيد باشد. به همين دليل كار با طراحان حرفه اي سايت بسيار مهم است. يك برنامه نويس ماهر مي تواند نيازهاي برند و كسب و كار شما را تجزيه و تحليل كند و از ابزارهاي مناسبي براي ظاهر كلي آن استفاده كند.

در طراحي سايت به چه نكاتي توجه كنيم؟

همانطور كه قبلا گفتيم، طراحي وب سايت مي تواند وجهه قدرمندي از كسب و كار بزرگ تجاري به نمايش بگذارد و يكي از ستون هاي اصلي بيزينس باشد. اما بايد گفت به مانند ديگر جنبه هاي هر كسب و كاري، طراحي سايت نياز به رعايت يك سري نكات است و بايد بر اساس تصميمات درستي برنامه ريزي شود. انتخاب هاي اشتباه مي تواند تاثير منفي در حضور شما در اينترنت بگذارد. در ادامه براي طراحي وبسايت و ارائه قدرتمند آن، به نكاتي اشاره مي كنيم:

طراحي سايت اختصاصي

زيباشناسي:

هر زمان كه مردم درباره طراحي سايت بحث مي كنند، ظاهر سايت چيزي است كه بيشتر به آن توجه مي شود. اين ظاهر به رابط كاربري و تجربه كاربري بستگي دارد. اينكه از رنگ و گرافيكي استفاده كنيد كه با ماهيت وب سايت سازگار باشد و كاربران بتوانند در كنار ارتباط گيري، با آن تعامل كنند.

قابليت استفاده بهتر:

هرگز فراموش نكنيد كه افراد واقعي از وب سايت شما استفاده خواهند كرد، بنابراين طراحي وب سايت بايد قابليت استفاده خوبي داشته باشد. منظور از قابليت استفاده، اين است كه وب سايت شما توسط تمامي افراد با سليقه هاي مختلف جستجو شود. سادگي لازم را داشته باشد و از دكمه ها و منو هاي اضافي پرهيز شود.

كيفيت محتوا:

حتي اگر ديگر كامپوننت يا عناصر وب سايت نيز به نحو عالي طراحي شوند و كار كنند، در صورتي كه وب سايت شما، محتواي مفيد و باارزشي نداشته باشد، به درد نمي خورد. در واقع محتواي شماست كه در اغلب مواقع كاربران را به سمت وب سايت شما جذب مي كند. از اين رو است كه در استراتژي ديجيتال كسب و كار ها، بازاريابي محتوا در اولويت اول قرار دارد و تلاش مي كنند محتواي باكيفيتي براي جذب مردم به خواندن و به اشتراك گذاري آن ارائه كنند. محتوا بايد به گونه اي نگاشته شود كه با ارائه اطلاعات صحيح و مناسب به زمان كاربران ارزش قايل شود.

سرعت:

احتمالا شما هم به هنگام سرچ كلمه اي، وارد يك سايتي شده ايد و بعد از اينكه لود شدن سايت، كمي طول كشيده، از آن خارج شده ايد. بررسي ها نشان مي دهد كه در صورتي كه بالا آمدن وب سايت شما، بيشتر از 3 ثانيه طول بكشد، نرخ پرش (bounce rate) شما 38 درصد افزايش مي يابد كه اين يك عامل منفي براي وب سايت شماست.

سازگاري با موبايل:

طبق آخرين آمار، دستگاه هاي تلفن همراه بيش از 50 درصد از كل ترافيك آنلاين را تشكيل مي دهند. اين بدان معناست كه اگر وب سايت شما به درستي روي گوشي هاي هوشمند و تبلت ها بارگذاري نشود، ممكن است تقريباً نيمي از مخاطبان بالقوه خود را از دست بدهيد! براي جلوگيري از اين مورد، شركت طراحي سايت استراتژي اي تنظيم مي كند تا اطمينان حاصل شود كه محتواي شما با صفحات موبايل نيز سازگار باشد يا به عبارت ديگر وب سايت شما ريسپانسيو شود. منظور از ريسپانسيو كردن سايت، تنظيم و سازگار كردن صفحات وب به نمايشگرهاي دستگاه هاي مختلف مثل تبلت و لپ تاپ و موبايل است.

بدترين اشتباهات طراحي وب

طراحي سايت و پشتيباني از آن به تقويت ثبات و قدرت برند شما از طريق تجارت بصري و كيفيت كمك مي كند. با اين حال، نتايج خوب تنها زماني به دست مي آيند كه از يك سري اشتباهات كه پتانسيل خنثي كردن تلاش هاي شما را دارند، خودداري كنيد. در ادامه به تعدادي از آنها اشاره مي كنيم.

  • در نظر نگرفتن مخاطب هدف خود به هنگام برنامه ريزي و اجراي طرح
  • استفاده از عناصر بسيار زياد كه باعث حواس پرتي كاربر مي شوند.
  • عدم وجود دعوت به اقدام مناسب براي هدايت مشتريان بالقوه به انجام خريد
  • مستند نكردن تصميمات طراحي وب تا در آينده از آنها براي بررسي استفاده كرد.طراحي سايت 2طراحي سايت 2

قيمت طراحي سايت

بسته به اين كه حجم وب سايت چه اندازه باشد و از چه زبان هايي در طراحي آن استفاده شود. اين وظيفه به چه تيمي با چه سطح تخصصي سپرده شود قيمت طراحي وب مي تواند متغيير باشد. استفاده از قالب ها و سيستم مديريت محتواي آماده اي مثل wordpress يا جوملا در طراحي وب سايت، مطمئنا هزينه كمتري نسبت به سايت هايي كه هر بخش آن، مثل بك اند، فرانت اند، رابط كاربري و … توسط متخصص جداگانه اي طراحي شده، دارد.

مهم ترين مهارت ها براي طراحي وب سايت

باتوجه به اهميت اين حوزه، حال ميخواهيم به مهارت هايي اشاره كنيم كه شخص يا شركتي كه مي خواهد خدمات طراحي سايت ارائه دهد، بايد در برنامه ريزي و اجراهاي خود از آنها استفاده كند.

  • تسلط به زبان هايي مثل HTML و CSS و JAVASCRIPT و فريمورك هايي مثل REACT براي طراحي فرانت اند سايت
  • تسلط به زبان هايي مثل پايتون يا php و فريمورك هايي مثل جنگو يا لاراول براي طراحي بك اند سايت
  • تسلط به UI و UX براي ارائه هرچه بهتر ظاهر كلي سايت
  • تسلط به سئو سايت براي ارتقاي رتبه وب سايت در صفحه نتايج موتور جستو (SERP)

و چندين مهارت مدريتي ديگر كه پرداخت به آنها خارج از محتواي اين مقاله است.

سخن آخر

چنانچه كسب و كاري داريد و مي خواهيد بعد اينترنتي آن را راه اندازي كنيد. چناچه خدمات يا محصولاتي داريد كه فكر مي كنيد در بستر اينترنت مي توانيد به مردم بفروشيد، داشتن وب سايت چيزي است كه به آن نياز داريد. شركت افرند، با بيش از چند سال تجربه و با داشتن سابقه همكاري به كسب و كارهاي نوپا و بزرگ، آماده طراحي وب سايت اختصاصي شما است. همينطور مي توانيد از طريق صفحه افرند با نمونه طراحي سايت آشنا شويد. با شماره تماس هاي زير تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما بهره مند شويد.

منبع : گروه مطالعاتي افرند وب